Jak wybrać agencję interaktywną
Kiedy poszukujemy dobrej firmy do stworzenia strony internetowej, musimy uważać na wszystkie tanie oferty, które znacząco odbiegają od rynkowych cen za podobne zlecenie. Jeśli nie mamy nikogo, kto korzystał wcześniej z usług agencji interaktywnej, a kto mógłby nam takową polecić (lub odradzić), to jesteśmy skazani na poszukiwanie trochę w ciemno. Ale spokojnie, profesjonalne projektowanie stron internetowych jest domeną nielicznych specjalistów, których można poznać po pracy i zadowolonych klientach. Jeśli któraś z zaprojektowanych stron firmowych przypadnie nam do gustu, to poszukajmy firmy, która ją wykonała. Poważne firmy nie wstydzą się swoich prac, więc łatwo na takiej stronie znaleźć logo lub link do strony agencji interaktywnej czy webdesignera. Warto poszukać na stronie takiej agencji portfolia i skontaktować się z właścicielami stron umieszczonych w portfolio. Jeśli są zadowoleni ze współpracy, na pewno będą mogli potwierdzić pozytywną oceną rzetelność firmy projektującej strony. Dlaczego należy tak drobiazgowo sprawdzać przyszłego współpracownika? Przede wszystkim jest to praca, która wymaga dobrej współpracy na każdym etapie projektowania stron internetowych. Kontakt, nanoszenie poprawek, przejrzystość pracy, terminowość to podstawy. Kto wie, czy dobra strona nie będzie istotnym źródłem klientów i w efekcie dochodu dla firmy? Błędy popełnione podczas projektowania będą się mścić przez cały okres istnienia strony. Jest jeszcze jedna bardzo ważna kwestia, której nie możemy ignorować. Otóż, wykreowanie wizerunku dużej i doświadczonej firmy nie jest trudne w Internecie. Sprytny i zdolny nastolatek może zaprojektować swoją stronę, która będzie imitować działalność prawdziwej firmy. Byłoby niezbyt dobrze, gdyby się okazało, że za wykonany projekt, wykonawca nie może wystawić faktury, bo chodzi jeszcze do gimnazjum. A takie rzeczy mogą się zdarzyć.
Dodaj komentarz