Jak promować artykuły w Sieci
Rozwój stron internetowych, na których umieszczane są artykuły sponsorowane, reklamowe, promocyjne, podyktowany jest wysoką skutecznością takiej formy zabiegów umacniających pozycje w internecie. Największym problemem z jakim borykamy się każdego dnia, to niska jakość wielu z nich. Do upadku każdej z takich stron przyczyniają się sami użytkownicy publikujący niedbale teksty. Zamiast kilku dobrych tekstów promocyjnych, umieszczają śmieci i kopiują je wielokrotnie na wszystkich dostępnych stronach typu presell page.
Obniża to znacząco wartość merytoryczną, która jest niezwykle ważna – zarówno dla pozostałych Internautów, jak i robotów Google. Każda wartościowa strona wymaga promocji. Jednakże sposoby promocji muszą być odpowiednie do poziomu strony reklamowanej. Z dobrej strony, na której umieszczamy swoje artykuły sponsorowane możemy otrzymać całkiem sensowny ruch zainteresowanych użytkowników internetu. Dobry, branżowy art w odpowiedniej kategorii przyciągnie Internautów, na których nam zależy. Jeśli użytkownik zainteresowany jest, które namioty są polecane, a których należy się wystrzegać, bo planuje zakup namiotu dla siebie, poszukuje informacji w wyszukiwarce. Gdy trafi na nasze artykuły związane z interesującym go tematem, podąży dalej i w efekcie niemal na pewno zakupi wybrany przez siebie namiot. Mało tego, będzie z zakupu zadowolony, bo już wcześniej dowiedział się, czego szukać i co kupuje. Potencjał tkwiący w promocji w Internecie należy wykorzystać. Niestety, wielu specjalistów od podbijania stron w wynikach Google nie potrafi tego zrozumieć.